time goes by.

Okej, fördelen med lite mycket tid och vara i fas med bilderna, gör ju att man kollar igenom gamla filer, så jag liksom är säker att jag inte missat något. Men, så hittade jag faktiskt en mapp med oredigerade bilder...!
Hittade till exempel denna goding, selfie i skogen vid pagla spåret.
Sådär höstigt fint i ett just nu ganska galet vinterlandskap. 
 
Ser sådär söt glad ut... Höh.
Men det var en fin dag:
Höst är fint. Och snart är det 1 år sen vi flyttade upp, det blir kanske något inlägg om det.. Blir nog bra !
 
Ikväll åker jag och jobbar 15 mil hemifrån igen, och kommer tillbaka imorgon bitti, sen är det ytterliggare två nätter och så kommer jag hem på torsdag morgon, så ska nog se till att ta med mig kameran osv. Det blir nog jättebra, tänkte ta lite foton och jämföra med de första bilderna jag tog här, och sen några från idag så att säga.
Det kan bli roligt !
 
Nu dock, handla lite och sedan börja med att förbereda för jobbet inatt.
Hoppas ni har en skön söndag!
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Emma:

Ååh saknar hösten! ....not! Låter tramsigt att längta till våren, men jag tänker göra det ändå! ^^

Svar: inte så tramsigt .. men den kommer fortare till er än här xD 🤓
Iza aka izumii

#2 - - Emma:

Hahah jo sant.. ^^ en liten vädermässig fördel iallfall :D

Svar: nog för att vårvinter är rätt fint det med ändå 😍
Iza aka izumii

#3 - - sarah :

fina bilder

Svar: Tusen tack Sarah :)
Iza aka izumii

Upp