soffpotatis

Alltså, när man har 12 timmars pass så blir man rätt .. Mör. Så jag och soffan har fått en fin relation. Iza goes soffpotatis. Lite sådär så man skäms, men sen är det just det med: jag är ledig. 
Då blir jag liksom bara lat, jag och soffan är i en relation. Och jag har liksom bara slappat nu i helgen. Tagit det lugnt och sådär. Och det har varit jätteskönt. Så, imorgon ska jag faktiskt ta mig utanför lägenheten. Jag behöver sträcka på mig, och ja. Jag har varit lat. 
Men, har dock redigerat en del bilder, bland annat en del från i somras och Kukkolaforsen, resan till Haparanda. Den där resan där jag fick så sjukt många fina bilder, men det tog en rätt lång stund att få till alla bilderna, mycket för att som sagt: jag tog så mycket bilder. Och det var så skönt. Älskade det. Jag längtar helt enkelt lite till sommaren nu och mer äventyr. Och givet, vintern har ju också bara "börjat", det kommer komma ännu mer snö nu med. Helt insane!!
 
Fördelen med ledig tid: man får en del bilder redigerat. Och jag passar på att mitt i vintern dela dessa 3 från Haparanda, Kukkolaforsen. Magiskt ställe.
 
Anyhow, jag tänkte faktiskt avrunda lite nu med pga auorora appen jag har, sa att det kan synas norrsken ute, så kanske får dra på mig kläder och åka ut? KANSKE. Ni är nog rätt trötta på norrskensbilder va?
 
Kram på er!
allmänt tjafs | |
Upp