...hurra.

... Alltså. Jag måste ju ändå känna att pressen ökar. Nej, egentligen inte faktiskt. MEN, idag i brevlådan damp den fina lappen ner som jag inte helt väntat på. För snart 2 månader sedan fyllde jag 29. Kände inte direkt för att bli påminnd om att jag nu tydligen kan bli bokad av hälsocentralen här för att prata om mina levnadsvanor för en bättre hälsa etc. Nog för att det finns fördelar med det säkerligen, men jag fyllde faktiskt 29 ganska nyss.... Jag har då aldrig känt mig så gammal som nu. *muttrar*
 
Ska för övrigt bli spännande och se hur det blir att ordna med kalas när jag bor här, och har vänner lite utspritt. Skulle ju liksom vara tokfint att få fira med Erika, Emma (londonemma), Desse&Niclas, Ika, Matilda, Anton&My osv, med min familj. Vill ju liksom fira med dem jag älskar. Det är folk i Göteborg, London, Linköping/Norrköping, Eskilstuna, Södertälje. Haparanda! Ja, jag har ju nästan aldrig riktigt vänner på samma ort verkar de som. Iaf inte i min historik av vänner. De som varit i Linköping och längst i mitt liv är Emma, Anton, Sofie och Matilda. Men det löser sig nog. Det borde kunna lösa sig.
 
Och bara för skojs skull, varför inte slänga upp en riktigt gammal bild:
Från ett firande av min födelsedag 2005. Fick min första digitalkamera och såhär glad över att vara på bild. På tshirten står det "Iza", som Sofie gav mig i födelsedagspresent...!
Och bara för skojs skull: här gick jag i skolan, i den beige/vita/gråaktiga byggnaden gick jag i mellanstadiet i Vikingstad, det har byggts om en del där nu och tegelbyggnaden verkar inte finnas kvar heller. Borde åka dit och fota området igen bara för att. Bilden i sig är från 2006, jag kände mig så.. kreativ.
Och bara för att: Jag fyller 30 år i december, så varför inte bjuda på en riktigt gammal bild på mig och våran hund Billy, och med ett jättestort äpple. 
Anyhow, åldersnojja? nejdå, Nostalgisk? Nja. Men .. Jag fick en bitter "Jag blir gammal och det märks" känsla.
allmänt tjafs, tillbakablick | |
#1 - - Jenni Lenita:

Ja jag fyllde ju 32 för fyra dagar sedan och jag känner mig som 20+ ;P Åldersnoja ska man väl inte behöva ha.. och speciellt inte du som har den unga barnasinnet i behåll xD Ja och inte tala om utseendet, du ser ju inte en dag äldre ut än 20 ;*

Svar: Haha, ja. Men precis, jag kände dock att jag inte behövde påminnelsen ...! Haahahaha. Men det går bra ;D Tack hörru :* supersnällt av dig <3
Iza aka izumii

Upp