Grattis LUKAS !

11 januari, och ingen dag hursomhelst. Utan Lukas födelsedag! Lilla Göteborgskillen fyller hela 9 år !! Stort grattis till honom!! 
25 januari 2009, när jag höll i lille Lukas första gången, så liten, så söt. Helt underbar.
Denna bild på Lukas tog jag i somras, shit vad han växer och blir stor. Personligheten växer och det är så otroligt roligt att se. Det är jättemysigt att lyssna till Göteborskan som rotas igenom, och som är så otroligt gullig. Den här killen alltså, minns när jag var och hälsade på Lina hemma i Göteborg och jag jobbade natt då, men när jag sov där, så fick man ju vända lite, och på lördagsmorgonen brukade jag vakna av att Lukas kröp omkring på mig. Så himla mysigt. Idag är han på skidsemester och har under veckan lärt sig att åka snowboard, ska alldeles strax ringa och höra hur det går för honom, STORT GRATTIS LUKAS <3
Gullunge <3 
familj, personligt | |
Upp