Grattis Emma !!

Idag är det min kära syster Emmas födelsedag ! Hela 32 år, 2 år äldre än mig. Tyvärr är jag inte med på kalas och myser, men jag skriver ett inlägg som nu börjat bli en slags grej att göra ! Jag har en stor familj...!
 
Detta är en av mina favoritbilder på Emma, hon hatar att vara med på kort, så några nya är liksom lite svårt ibland.. Men det kanske ändras i år lite grann hoppas jag ♥
Denna är dock från när vi var i studion 2010, tycker jättemycket om den bilden. Emma har de finaste skrattgroparna, och ett skratt som drar med sig vem som helst. Helt underbart. Sen är hon också mamma till finaste lilla Lova, som ni nog har fått se en del bilder på! 
Jag hoppas verkligen att dagen blir så fin som hon förtjänar! 
 
Massor med GRATTISKRAMAR från mig ♥
familj, fotografier, personligt | |
Upp