en sådan vecka !

Fylld med 4 dagar 12 timmarspass, som gav en lagad tand till kl åtta en fredagmorgon. Tanken på att gå tillbaka till sängen och slöglo serier är ju rätt stor. Nog för att det är skönt att börja dagen tidigt, men det är fredag, jag är ledig, och lite till sova hade ju faktiskt inte gjort något... 
 
Jag är också jävligt tacksam att tandläkarna jobbade väldigt fort idag, dem mötte ändå mina "rädslor" jävligt bra. Oerhört tacksam. Det var den snabbaste lagningen jag någonsin varit med, har trots allt lagat fyra tänder innan. Idag var det nummer fem... Tog nya bilder på tanden som eventuellt ska dras ur. En sådan där satans visdomstand. Ska skickas till röntgen så får vi se om de blir Sunderbyn, eller Luleå, något som antingen görs här i Boden, alt käkkirurgen som sagt. WOH? Tydligen så kan man få lugnande som ger minnesluckor, känns .. Lovande. Hörlurar bör kanske vara en grej. Jag vägrar ju liksom bedövning när jag lagar saker, här känns det som om jag inte har något val. Rekomenderar dom borttagning, så får jag helt enkelt bita ihop och ta mig igenom det. Det kostar mig inget extra, tack vare tandvårdsabonnemanget jag har. Så. Why not? Enda som kan komma att kosta, är om jag ska ha narkos, sövas ned. Om de inte kostar för mycket, KANSKE det är värt det. Oklart atm. 
Det märker vi... Helt enkelt.
 
Men ja, lite serier kanske ? Nerbäddad i sängen? Inte helt dumt just nu. Tror jag gör så. Det är trots det, fredag. Och då får man ju göra lite som man vill, eller hur? Bjuder på en mandala bild, lite för att jag tror jag kanske behöver göra en sådan innan jag vet hur det blir med tanden, eller alternativt: göra en sådan efteråt för att stilla de eventuella maniska perioden därefter.
 
allmänt tjafs | |
Upp