dessa kalla vinterdagar

Jag gillar att jag lyckades välja dagen med klarblå himmel och 26 minusgrader för att åka iväg med bilen och fota lite. Jag gillar att bilen startade trots de kalla nätterna, den lät lite småtrög men den poppade igång iaf! Helt amazing. Jag var lite nervös att bilen skulle ha fått lite mer stryk av kylan. Det bästa? Det typ 10 cm lagret av snö var sådan där pudersnö som lossnar superlätt, och dessutom ingen ruta att skrapa ! Fantastiskt. 
Och när man ska ut och fotografera så måste man ta lite selfies i spegeln...! Sådär sexigt med dubbelhakan och toffsen på sne. Det var ju kallt som sagt, och idag var jag faktiskt rätt frusen. Jag brukar inte bli sådär gnällig över det, men idag blev jag det. Inte helt okej.
 
Jag tog och åkte till Selet iaf, tänkte att det blir nog bra, och visst blev det så?! Jag menar, kolla bara så fnt....
Snörök från bäcken, och snötunga träd. Dock verkar de flesta snötunga träden ha försvunnit, men det finns lite kvar iaf, hade hoppats på frostiga träd, men det var vackert ute ändå. Jag tyckte om det. Men jag skulle haft sockar på mig, och jag snodde Albins typ erhm, ja. Ni vet, sådana där friluftsbyxor ? Jag ska köpa egna i år. Jag lovar... Jag ska. Men när Albin inte är hemma eller använder dem, kan jag sno hans. Tacksamt att vi kan ha varandras jeans, och skor emellanåt. Första gången någonsin.. Hahaha. 
 
Vintriga vägar, och underbart. Ibland är det bara skönt att åka runt och titta överallt. Det är så vansinnigt vackert ute när det är såhär.
 
My hair. Lite ökad kontrast och grejer, men love the result. 
 
Skönt att komma ut, kanske åker och fotar lite stjärnor ikväll med. Igår tänkte jag det, men .. Jag hade ärenden vid 10 imorse, så jag gick och la mig med Albin istället. Mycket mysigare så.
Redigera lite till, och sen ta tag i disken och sen göra varm oboy till mig i min canon mugg ♥
Hoppas att ni har en fin dag!
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Jenni Lenita:

Åh herre gud så vackert <3

Svar: Tack så jättemycket Jenni <3
Iza aka izumii

Upp