kollage. simple?

Jag har ju funderat på att göra lite kollage med bilder emellanåt, jag vet inte riktigt hur bra jag är på det ännu, men det sätt jag hittat verkar funka hyffsat, ish. Jag menar, dessa 3 har jag testat idag att göra:
Det översta är med Alice, den 3e sista jag gjorde. Kärlek, den med mig och Albin nummer 2 och sen sista är från förra veckan när jag var på Gruvberget i Boden.
 
Är det snyggare att ha en sammansättning av bilderna, eller föredras det att ha dem separata? 
Låt mig gärna veta vad ni tycker :)
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Emmaline:

Jättefina kollage ju! Jag tycker det kan bli riktigt snyggt med sammansatta bilder. Extra snyggt tycker jag är när man gör en bild till en tavla som är uppdelad i flera "delar", så det blir som ett kollage av en bild om du hajjar ^^ Det blir väldigt effektfullt oavsett :D

Svar: Tack !! :D Jag har precis börjat med det, är inte en mästare i Photoshop direkt.. haha. Redigerar mest i camera raw. Jag tror jag fattar,,, XD Hahaa. I huvudet blir det något iaf :)
Iza aka izumii

#2 - - Jenni Lenita:

Det är riktigt fint du lagt bilderna i kollage. De passade bra ihop och det är genomtänkt, stilrent och snyggt! Man fick en helt annan synvinkel på bilderna. Älskar <3

Svar: Tack så jättemycket Jenni ! :D Får se om jag gör fler kollage framöver ;) <3
Iza aka izumii

Upp