host host..

Jomen visst. Varför inte ? I tisdags kväll började det. Lite små irriterad hals och hosta. Inte den bästa kombon.. hela nattjobbet sedan bestod av hosta och senare på onsdagen började jag bli riktigt hes. Fantastiskt .. eller inte! Är lite patetiskt ynklig och mysig. Har ju iaf inte feber, men är lite varmare än normalt. Dvs jag fryser inte. Snarare tvärtom . .. Albin tar hand om mig iaf. Köpte glass åt mig igår. Massa gött. Kände mig besegrad igår. Idag sov jag nästan 12 timmar... nästan. Vaknade 1 gång inatt med patetiska försök att hosta. Ni vet när de inte finns något att hosta så man liksom bara.. försöker få luft. Haha. 

Mycket vatten blir det. Ipren för huvudet (hostar så mkt att jag fått typ spänningshuvudvärk) och såklart halstabletter ! this is my day. Soffan och gilmore girls. 

Imorgon är det Jokkmokks marknad. Idag med. Men vi åker imorgon. Oavsett hur mycket jag hostar. Jag ska dit. Haha. Så. Mer vila. Mer vatten och halstabletter ❤ kanske ta fram glassen igen . ... 

Hoppas ni har en bra fredag iaf ! 
Kram från iza i soffan 
allmänt tjafs, phonepictures | |
Upp