4 december, snön är här nu

Och äntligen, imorse när jag vaknade var världen lite vitare än igår. Snöat av och till hela natten, och nu hoppas jag verkligen på att den ska lägga sig nu, ordentligt. Så att vi får njuta av det härliga vita. Och tack vare att det snöade och var så fint, fick jag på mig kameran och begav mig ut. Förvånande va? Så nu har jag faktiskt, rykande färska bilder att dela med mig av..!!!
Snön låg tung på granarna/tallarna och var sådär krispig och mysig. Det är "bara" någon minusgrad, så
det är i princip mer kramsnö än pudersnö. Men attans så underbart det är med snö alltså.
 
 
 
--
 
Snö är sååå vackert. Det är redan massor mer ljust ute. <3 HELT underbart. 
Jag älskar det här. 
fotografier, hundliv - Oden | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Men så vackert!! Jag vill också ha snööö!

Svar: Det är magiskt <3 :D
Iza aka izumii

Upp