stjärnklara himlar.

Äntligen, börjar mörkret komma tillbaka och fort går det... Det är rätt skönt faktiskt. Jag tog lite bilder med anledning av att det kunde bli norrsken. Dock, lovade jag att inte vara ute för länge, samt att så mycket vart det inte, iaf när jag var ute. Hursom, det är underbart fint nu. Varannan dag sol, varannan regn. Så, allt är typ megagrönt. Eller ja, grönare än vad de var i somras iaf.
Fick testa mitt 16-35mm med lite nu när det börjar mörkna, och jag ser fram emot en säsong med norrsken, och troligtvis lite äventyr. Som sagt, inte megastarkt norrsken, men det fanns där.
Sjukt härligt med stjärnklara nätter igen. Det är typ min favoritårstid. Snart kommer september med en sådär härligt nystart känsla inför hösten. September är helt enkelt lite av en favorit. Så, jag hoppas på kyla, höstfärger och allt det där. Sedan härliga oktober, och sen i december kommer min 30 årsdag. OMG, men det ska vara massa höst först. Jag älskar verkligen hösten. ❤
fotografier, norrsken, nordlys, polarsken | |
Upp