Närcon, and photoshoots.

Det var ju som sagt NärCon som var huvudpunkten av hela resan neråt. Och att vi egentligen skulle roadtrippat ner genom Norge veckan innan. Men som i ett tidigare inlägg, så blev det inte så. Vi bytte Norge mot en valp, och i min mening, ett ganska awesome byte faktiskt. 
 
Hursomhaver, NärCon, var vääääldigt varmt. Sådär nästan obehagligt varmt. Sådär att bära på en tung kamera utrustning = jättejobbigt varmt. Men det gick ju. Om än inte jämt.. Haha. Första dagen tog jag knappt några foton alls, det var typ 34 grader varmt. I mean, COMEON. Det blev supervarmt!
Jag var dock rätt glad ändå, jag fick ju fotas med Totoro <3
 
MEN, nog om det. Lite mer cosplay bilder kanske?  En stooor bildbomd!
 
 
----- 
 
Jag hade en photoshoot med ett gäng som cosplayade från spelet Halo, men är inte helt färdig med dessa ännu, men det kommer lite mer separat senare. Dem är bara med på 1 bild här. Men det var sjukt najs cosplays ändå. Jag önskar emellanåt att jag fotograferat liiiite till. Men som sagt, energin och värmen tog död på mig. Jag har kvar lite från NärCon överhuvudtaget, dessa är dem jag är färdig med. Hoppas ni gillade bildbomben!
fotografier | |
#1 - - Emmaline:

Åååh cosplay! <3
Nån gång ska jag förverkliga en dröm att åka till ComicCon i San Diego.. :D

Svar: Men åh, vi vill också dit alltså <3 Skulle vara sååå coolt! :DCosplay bilder kommer de mer av snart..!
Iza aka izumii

#2 - - David och Bella:

Vad fina alla var! Kul att se😀

Svar: Det är jätteroligt att se :) Tack så mycker :)
Iza aka izumii

Upp