selfies, and reboot.

När känslorna blir kaos (den där urladdning jag talat om), så slår det till. Ingen egentligen trigger, men det kommer. Och då behöver jag bara .. Ja, reboota. Andas, och ja. Göra något som alltid hjälpt, dvs fotografera. Och i projektet stärka självförtroende går det rätt bra. Jag gillade bilderna jag tog så mycket i Vikingstad senast, att jag idag passade på när jag åkte på äventyr till Storforsen (känns som jag kommer fota mycket där), tog flera selfies, och "ego" som jag är, tänkte jag visa lite av resultatet, kul va?

Lite inspirerad av Jonna Jinton med trädbilderna, men det kändes som att varför inte? Och nu med fjärrutlösaren blev det lite lättare... Men jag gillade denna. Och sedan!! Hittade jag en asbra gren:
 
 
Och om vi bortser från min "döda/tomma" blick på den översta bilden, kan vi iaf alla hålla med om vilken awesome gren? En slags egen ram i skogen xD Eller vad man ska säga...! :D
Mycket bra energi efter detta iaf, ska dock om en liten stund ta och krypa ner bredvid min älskade sambo, och gosa lite <3 Somna till hans snarkningar eller andetag. Musik för mina öron <3
fotografier, känslor, mindfulness, norrlandäventyr | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Wow, otroligt vackra bilder på fina dig!

Svar: Tusen tack Angelica ! :D
Iza aka izumii

#2 - - Emmaline:

Härligt med självporträtt ju, jättefint!
Och jag älskar din tröja, supercool!! :D

Svar: Tack Emmaline !! :D Köpte den i London för många år sedan, älskar den :D
Iza aka izumii

#3 - - Wanderlust by Jona:

Riktigt härliga bilder på dig, gillar känslan i dem! :)

Svar: Tusen tack Amanda ! :D
Iza aka izumii

Upp