mera vårkänslor.

Ibland blir det sådana dära tystnader, och det faller sig oftast naturligt med mycket jobb som med allting annat. Det är i princip denna vecka kvar innan jag börjar jobba på det nya stället. Blir typ rätt så awesome skulle jag gissa, kommer jobba sön, ons, tors,fre och lördag. WOHO! Det blir nog asbra.
 
Jag tänkte bjuda på några fler härliga bilder från Vikingstad, jag passade på att rasta kameran och ge mig utrymme att andas, med allt som pågick omkring. Det var skönt att göra så lite som möjligt, samtidigt som man fick lite sysslor gjorda så att säga, genom att fotografera exemepelvis!
Det här är platsen som jag spenderat mååånga dagar/eftermiddagar vid. Lekt krig, snöbollskrig, och well, ja, massor. Kanske krig mest...? Jag har "rymt" hit också, tänkte rymma hit med min barndomsvän Emilie, vet jag. men det gick aldrig så bra.. haha. Man går ju alltid hem när man är hungrig, men fantastin är ju väldigt underbar som barn.
Men denna gång så passade jag på att leka med motljuset och alla ja, detaljer. Kommer kanske fota här igen lite mer, just nu var jag ju främst ute efter att fota något annat, såsom lite självporträtt :D Men, först ska ni ju få njuta av dessa ovan, innan jag bjuder på några selfies. Trots att jag saknade min fjärrutlösare, lyckades jag hyfsat skulle jag vilka påstå.
På bild nummer ett, så hade jag först tänkt sitta på, men jag erhm, ramlade till..! Och då tog kameran kort helt enkelt...! Haha, men det var roligt, och det var en jävligt fin kväll helt enkelt :) Mycket nöjd!
 
Jag trodde inte jag skulle ha så mycket bilder att visa från hemresan, men jag hade visst mer bilder som jag var nöjd med, trots att det "bara" landade på typ 400 bilder ish på hela veckan. Men .. Nummer och siffror är ju inte allt. Kul var det iaf, och nu ska vi se om jag kan ta några snygga bilder fler gånger hemma osv, men då kommer ju min vapendragare Albin vara till hjälp <3
fotografier, känslor, personligt | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Ser jättefint ut och så härliga bilder!
Självporträtten blev superbra, speciellt den där du ramlade :P :D

Svar: Tack :D Det är svårt utan fjärrutlösaren dock, men de gick :D Hahhaa, tack :D xD
Iza aka izumii

#2 - - Simon G:

Vilka fina vårbilder! :)

Svar: tusen tack Simon!
Iza aka izumii

#3 - - Emmaline:

Åh vad fint!! Hahah, är jag knäpp som tycker vi kan hoppa våren nu och gå direkt till sommaren..? ^^ (nej vadå jag är inte otålig...)

Svar: Haha, när vi åker söderut i maj för bröllop, kommer det kännas så! Kommer bli grönare ju längre ner vi kommer ;) Men måste säga att vi haft helt fantastiskt väder här nu, solen har varit framme hela veckan, snön smälter mer och mer hela tiden. Balkongen är typ snöfri, osv. Det är bara helt fantastiskt <3 MEN, ja, jag längtar med till sommaren nu!!! :D
Iza aka izumii

#4 - - sarah:

fina bilderr

Svar: Tack så mycket Sarah :)
Iza aka izumii

Upp