hey ho.

Först tänkte jag blogga med iPad. Dock så vill det ju inte riktigt komma med bilder på samma sätt, det där med flash och skit tror jag. Det funkar inte så bra på iPad helt enkelt ... Så nåväl.  Nu idag ska jag åka hem till Norrland igen. Det har varit en tung vecka, Och jag kraschade lite mer igår kväll än jag räknat med. Det är nog en urladdning på g i kroppen. Så det är bara låta det komma... Det har varit mycket nu för lilla iza's psyke. Haha. Då och då får jag urladdning när det varit så. Då blir jag liksom, ska inte säga nollställd.  Men det blir en slags återställning eller vad man ska säga, förstår ni ? 

Hursomhelst.  Har haft det jättebra hemma trots under de omständigheter som varit. Träffat alla syskon, fått ett fint avsked till morfar, skrattat och lyssnat till historier från förr. Så ja. Det har varit väldigt fint. En lite försmak på bilder kan jag bifoga direkt från mobilen, såhär den 1 april. Har lite panik över att jag inte kan tömma mobilen på bilderna från mars tidigast imorgon i värsta fall 😂 jag är noga med att göra det den sista varje månad.. Men nu är det som det är ! Bilder, från mobilen, varsågoda ! 









allmänt tjafs, phonepictures | |
Upp