GRATTIS Anna !

Idag den 8 april fyller min kära syster Anna år! Jag hann vara med och fira henne lite snabbt förra helgen innan jag åkte norröver igen, och det var himlans mysigt. 
Här är Anna tillsammans med sin Jimmy, på hennes bästa väns bröllop 2015. 
 
Jag hoppas att du får en helt fantastisk födelsedag! Ryktas ju att det är rätt varmt söderut idag har jag hört.. Något om 15 plusgrader.. Så jag hoppas vädret är fint och att det blir massa gott till kvällen <3
familj, känslor, personligt | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Grattis till systern din :)
Ja, det var verkligen varmt här i Linköping idag. Jag tror det var typ 18 grader och så soligt. Jag glassade i solen med en kompis :)

Svar: :D Hon tackar säkerligen :DJo, jag hörde något om det, fy fasen vad gött. Jag är glad för varje bit av torr mark vi har hela tiden snarare, och givetvis varje gång lite grönt gräs skymtar sig, men det är en bit kvar alltså ändå! :D
Iza aka izumii

Upp