vilken vecka !

Inte nog med att veckan innebar en utbildningstart, jag har även haft ett för mig, ganska högt besökningsflöde, vilket gjorde mig jätteglad! I dryga 4 dagar i följd var det från 22-37, tillbaka till dryga 24. Så det kändes verkligen jättekul! Dels också eftersom denna vecka känts lite snålt med inlägg... Just nu får ju utbildningen och sambon all min fokus när jag kommer hem. Dels plugga och att praktiskt träna. Datorn är inte först på listan helt enkelt. 
Ska faktiskt vara duktig och snart ta och plugga lite till. Sovit massor inatt, om än inte hel natt med enbart sömn. Vaknat lite och sådär, men det är att hitta lugn och att inte stressa upp sig. På onsdag är det teoritiskt prov, och examniation i praktiskt på fredagen. Såatteh. Intensivt är bara förnamnet. Det är dock otroligt roligt! 
 
Men, idag blev jag också glad! För att när jag, som vanligt loggar in på blogg.se brukar jag scrolla lite på sidan för och se vilka inlägg som highlightas eller vad man ska säga, och nu låg jag inte alls sådär på sidan som det kan bli ibland, nu låg jag liksom i den andra spalten, om ni fattar vart jag menar?
 
Ja, ni ser ju, DÄR (pekar uppåt på bilden!) liksom. Så himla kul!! Min första tror jag, sådan sida! Inte högst upp, men ändå där!! Så då vart jag riktigt glad !! Så TACK blogg.se!
 
--
 
Idag ska det bli en promenad med, tänkte rasta kameran (för typ första gången sen den kom hem i måndags). Det börjar bli fina höstfärger ute. Bara hoppas att regnet håller sig hyfsat borta. Annars får de bli en annan gång. Och påtal om det, det har ju varit SJUKT mycket Norrsken nu.... MEN... Iom att Norrland har ett intensivt regnområde över sig så är det så mycket moln! Jag hoppas och VET att det givet kommer fler tillfällen. Det var dock sjukt höga värden, det kunde nog ses i HELA Sverige igår/inatt.... Så. Ja, sjukt jobbigt. Det kommer dock fler magiska norrsken framöver. Hoppas jag ju såklart. 
Två till från kvällen/natten 2 september. :) 
 
Nu, göra lite nytta....!
allmänt tjafs, fotografier, norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså åh så roligt, heja dig! :D

Svar: Tack! :D Det är himla roligt :D
Iza aka izumiii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så kul att du hamnade på startsidan :D
Du lär fota väldigt mycket norrsken i höst/vinter, tror jag :P

Svar: Det var riktigt kul! Blev jätteglad av att se det ! ;D Ja, men precis. Så mycket av kan och hinner se ;) Allt beror på hur jobb ser ut efter utbildningen :D
Iza aka izumiii

#3 - - Emma:

Ååh grattis till highlight-sidan eller vad det kallas! :D

Svar: Haha, tack !! :D Det kändes grymt kul! :D
Iza aka izumiii

Upp