tisdag, ledig. och SOL!

Men typ. Jag var ju på skolan i fredags för info om de som fortfarande inte blivid godkända, och allt sådant, sen fick jag hoppa in lite för att avverka lite av dessa 160 timmar som vi ska göra innan VU2. IGÅR blev jag äntligen godkänd, så nu ska jag faktiskt UT och jobba/praktisera som väktare. Det är inte alls alls långt kvar nu förens jag är helt färdig väktare. Just nu får jag ju jobba 4 månader som väktare, men sen måste jag då göra VU2. Det känss sååå otroligt roligt !! Fick uniformen igår också, skitsexig kommer jag bli. HÖHÖ. Tyvärr tänker jag inte visa mig på bild i den, lite pga ja. Ni vet. Sekretess och annat, så jag har "bara" visat den för exempelvis nära vänner, sambon osv. Tänker ta det lite försitkigt ! 
 
Hursomhaver, praktik. Jobbar 9 pass fram till den 8 oktober, 9 oktober är det VU2, och på fredagen är jag helt enkelt färdigutbildad och kan börja jobba på riktigt. Det är så sjukt. Det är så himla nära nu. Jag är fett taggad, och imorgon ska jag ringa till iaf 2 olika företag i Boden och söka jobb. Jag vill ju gärna börja jobba så fort som det bara går. Ju snabbare desto bättre, och större chans att få en balans i den där satans ekonomin igen. Oktober blir en tuff månad. Dels pga ingen akassa sista veckorna på kursen, och ingen lön iom den fick jag den sista igår från förra sommarjobbet. Så. Tight blir det. Men det är något som löser sig eftersom. Ingenting är omöjligt, och sålänge jag lyckas ha jobb direkt efter utbildningen så blir jag inte så nervös. Det finns saker som ser bra och ljusa ut, och om så är fallet kanske jag får jobb direkt efter avslutat kurs. Det återstår att se. 
 
Och om ni undrar över att jag kanske inte varit så aktiv, så har det med att jag var rätt trött förra veckan, och smälte i princip ihop med soffan, pga så fruktansvärt dåligt väder, men idag skiner faktiskt solen. Tog en liten fototur till Rödbergsfortet, pga sol. Blå himmel och magiska gula höstträd överallt. Bilder kommer senare, är ledig imorgon med, innan jag jobbar lite igen. Sen ledig ytterliggare 1 dag, och sen kör jag 6 pass på raken. WOHO! Ska bli KUL!
MEN, snäll som jag är för att visa hur FINT vi har det idag, en bild från min instagram, >>izafisa<<
 
Ignorera gärna den svarta fläcken på bilrutan tack...! :D
allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så skönt att du blev godkänd :) Grattis :)
Hoppas att praktiken går bra :)

Svar: Tack ! Det går framåt! Långa dagar väntar :)
Iza aka izumiii

Upp