Södra Åbergsfortet, igen.

Jo men visst, när jag var ute var jag där igen och njöt av vad utsikten bjöd på i höstskrud. Mycket mycket trevligt. 
Även om jag är lite sådär halvrädd ibland när jag är ute sådär själv. Det är en känsla som inte känns bra jämt, men det var ingen fara. Jag tog det lugnt och bara var istället.
Och lite bilder blev det ju minsann. Hade tänkt ge mig ut i fredags, men hamnade på lite praktik, ÄNTLIGEN. Men ska bli godkänd så jag får förflytta mig också.. och det blir förhoppningsvis i veckan. Men ändå, äntligen!
Men nu, en härlig höstbomb!
 
Himla fint alltså. 
Måste dit igen, men de blir sen, nu har jag som sagt lite fullt igen, sen kommer min älskade sambo hem igen på torsdag. ♥
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Jenni Lenita:

Där skulle det vara ascoolt att ta lite fantasy bilder :P Helt fantastisk vy också, vilken plats!

Svar: Oh indeed :D Det är helt fantastiskt miljö :D
Iza aka izumiii

Upp