SÅÅ GLAAAD

ÅH vad jag fick en boost idag !! Vi blev idag färdiga med VU1, och hade prov idag. Praktiskt och teoritiskt. Jag var rätt nojjig och stressig. Och jag var fett osäker på om jag verkligen skulle klara det. Men det kände som jag ändå hade fattat grejen liksom. Nervös över olika grepp inom självskydd osv, mådde illa. Huvudvärk, och ja, ni vet. Det där typiska stressa upp sig grejen man gör?
 
WELL, jag skrev hela 45 poäng !! 36 var godkänt, så det var ju trots det ganska bra ! Kändes sååå jävla roligt !! Nu är det praktiken och sen VU2. SÅ JÄVLA KUL!!! Jag blev stolt och otroligt chockad. Verkligen. Tänkte liksom att nu är det kört osv. Men jag lyckades. Det kändes bra. Det kändes som jag fick igenom det mesta, några småmissar tror jag det blev, iom inte full pott ofc. Men det är saker som jag säkert skulle begripa eller förstå om vi gick igenom det. Hursomhelst är jag bara så otroligt löjligt stolt över att jag satte provet. Nu får vi bara hoppas att förkylningen ger med sig, nyst vet inte hur mycket idag. Och börjar få de typiska känna sig hängig, illamående, kallsvetttig bekymmer emellanåt. Lite säkerligen pga en del stress/spänningar också såklart. Men halva skolan verkar vara rätt förkyld. Så ja. Det kommer väl bli så kanske ändå. Hursomhaver, så grymt kul att ha klarat av första delen. Jag är otroligt stolt och glad över mig själv. Fyfan vad bra jag är..! Den känslan liksom !!
 
 
Typ så va. Snapchat osv. HAHA. Nu överväger jag ett varmt bad pga så frusen just nu, och för att kanske också slappna av lite till. Ska ta och varva ner lite och kanske se en film. Albin är givet på endagsövning, och på måndag åker han ut i 11 dagar. Kommer bli såååå ensamt :( 
Ser fram emot att gosa och pussa på älsklingen imorgon kväll, helgen kommer vara gosa som fan <3
 
känslor, phonepictures | |
Upp