ohmy, så mycket skit !

Jovars, nu är mina hårddiskar på bättre humör igen. Varför? Jo, ni förstå projekt hårdrensning började ju i augusti. Och då menar jag hårdrensning. Ta bort eventuellt lustiga kopior som inte längre ska vara kopior osv, ta bort de bilder man trots allt, inte ville ha kvar efter lite tankar. Och min hårddisk är säker 400 GB lättare, minst... Jag har rensat från 2006, fram till idag. Eller ja, främst till maj 2015. Jag rensade ju en gång för något år sedan bort eventuella bilder man kanske inte riktigt tänkt ha kvar från början, men som bara legat där pga enorm lathet. Nu tog vi och finkammade helt enkelt. Så skönt. Så lättad. Och så mycket onödiga bilder som försvann: minst sagt lättad.
 
Så med andra ord, i veckan kan de komma att bli lite mer sommardagar att dela med mig av, och äntligen lite nyare bilder. Dock har september blivit ganska fattig med bilder änsålänge. Har knappt rört kameran sen den kom hem ... Kanske för att jag började skolan precis då...! MEN, imorgon kanske. Om inte vädret får för sig att bjuda på mer regnområden då. Har ju varit mycket norrsken i veckan. Inatt syntes det tillochmed så långt söder som i Linköping såg jag! GALET. Själv var jag däckad från 22 eller något, och regnet smattrade lite utanför. Tack molnen. Tur att det är norrsken ända fram till april nästa år, ish. Och jag hoppas säsongen bjuder på mer magiska och starka norrsken som jag ska uppleva ordentligt med världens bästa sambo. ♥
 
Men nu, lite mer walking dead säsong 6, innan jag tar tag i lite mer bildredigering i mysiga kläder, ungefär såhär ser det ut när jag redigerar:
 
 
Hoppas ni har en fin lördag <3
allmänt tjafs | |
Upp