mör, mörare, mörast.

Okej, dag 2 på utbildning, praktiskt övning. WOW, vilken grej. Det är grymt kul, spännande och oerhört lärorikt. Det ska bli så sjukt spännande dessa 6 veckor. Det känns som jag kommer växa väldigt mycket, och bli mer och mer säker i mig själv. Att ständigt nu i början ifrågasätta sig, och stålsätta sig inför vad allt detta kommer innebära är både med en viss rädsla, och en viss förtjusning. Det kan liksom bara bli bra egentligen. Både beröm, och lärorik dag helt enkelt. Känns sjukt kul. 
Tillochmed lite blåmärken! HAHAHA. 
 
Jag får ju lätt blåmärken, tydligt. Jag kan gå in i saker och upptäcka först senare att jag har några nya blåmärken. Lite kul, lite smärtsamt ibland, men i övrigt är det nästan lite kul. Det är trevliga människor på skolan och jag trivs sofar ganska bra. Det ska bli väldigt roligt och jag är helt slut när jag kommer hem, därav lite mindre inlägg och mindre sitta vid datorn just nu. Imorgon ska jag ringa lite och söka lite jobb, såklart. Och sen är det verkligen bara se till att allting blir så bra som mäjligt för mig, oss och framtiden. Jag blickar ljust framåt.♥
allmänt tjafs | |
#1 - - Emma:

Vad kul att du trivs hittills! :D Måste ju vara ett väldigt utvecklande och spännande yrke om inte annat! :0

Svar: Oja! Så mycket info, att tänka på, röra sig runt osv. Helt insane. Blir kul när jag är färdig sen :D
Iza aka izumiii

Upp