hello september.

1 september, även om det varit 15 plus idag och soligt, så har man trots det känt den där lilla mysiga höstkylan komma smygande. Och jag fullkomligt älskar det. Höst är en av de bästa och vackraste årstider. Medan andra blir höstdepp/vinterdepp är det en tid på året då jag snarare lever upp. Blir liksom nästan piggare, och vill få saker mer gjort. Om det är någon årstid jag är ute mycket, är det under hösten och vintern. Det är något med luften, allting omkring, färgerna, känslan. Blöt asfalt, blöt fuktig skog. De tysta morgnarna med dis, dagg och solens envisa strålar som tränger sig fram genom en tung och tät dimma. Spindelnäten i de sista växterna längs vägen. De stilla sjöarna, älvarna. Det är så otroligt oändligt vackert. Höstromantiker? Well, YES. Jag erkänner. Jag är hopplöst förälskad i hösten. Löven. Kyliga morgnar och färger. Mys i soffan i stora stickade tröjor, med tända ljus och varm oboy. I min givetvis, canon termos mugg. Vad annars liksom..?
Åh, du vackra underbara höst. ♥
 
1 september, Hogwarts och Harry Potter. Skolstarter och nya möjligheter. Hösten är välkommen, och vacker. Full av liv och massor megamys. Jag upprepar mig, men allvarligt. ÅH.
På en gata i Vikingstad från 2006.
Linköping 2010, september.
Linköping, 2011.
 
Vikingstad, september 2014.
Harry Potter Exhibiton, Norrköping 2014. 
 
Avslutar, med en svartvit glad Iza i Linköping september 2015. Dejtade då Albin, som också är fotograf för denna bild. Älskar den. Det blev sen vi, på riktigt den 11 oktober 2015. ♥
Så, hösten bringar kärlek. Och med honom vill jag dela alla mina dagar ♥
 
--
 
Höst. Välkommen. Dela dina dagar och bringa lycka. ♣♥
fotografier, känslor | |
#1 - - Johanna:

Så fina höstbilder och höstpepp!☺️🍁
Kan behöva det nu, känner mig inte alls redo för hösten än!

Svar: Tack så mycket :) här är det varmt på dagen men kallt på morgonen.. Men mysiga höstfärger kommer också mer och mer ❤
Iza aka izumiii

#2 - - Anonym:

Grymt snygga bilder du tar
👍🏻👍🏻💪🏻/Mats L

Svar: Tack !
Iza aka izumiii

Upp