Boden Alive .

I förbifarten kanske jag nämnde att jag besökte Boden Alive, kände att jag behövde komma ut och röra lite på mig, så sagt och gjort. Så blev det, Albin var snäll och körde ner mig dit dock, så passade jag på att gå omkring och kika. Åkte ingen karusell eller något, men fastnade när jag såg skoter på vatten. Här nedan får det bli en sammanfattning bildmässigt. Mest för att dem säger nog lite mer för er som kan/såg det själva. Jag tog bara kort och skrattade lite åt, tror jag 3 stycken som faktiskt sjönk. HAHA. Lite så det kan gå när man inte har anpassad skoter för vatten...
 
Det var en väldigt fin kväll. Ni vet när det regnat hela veckan, och helt plötsligt så bara slår solen till och levererar en awesome mysig kväll. När jag gick hem, dansade jag till Rockabilly Mania lista på spotify, och bara njöt. Sådär tokig som jag är ibland..
 
fotografier | |
#1 - - Jenni Lenita:

Shit vilka grymma bilder alltså! Jäklar alltså <3

Svar: Tack <3
Iza aka izumiii

Upp