bara några till.. magiska norrsken.

Okej, några till. SEN ska jag faktiskt sova. Förlåt, men jag var så hög.
 
 
 
En ganska nöjd norrskensskytt helt enkelt. <3
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Jenni Lenita:

Alltså dra åt helvete vilka vackra bilder du fick :O Alltså färgerna!!! Herregud, jag är såååååå aaaavis just nu <3

Svar: Tack !! Haha, nästa gång <3
Iza aka izumiii

#2 - - Simon G:

Wow vilka fina bilder! Har alltid velat se norrsken. :)

Svar: Tack så jättemycket ! Ibland går det ju så pass långt ner söderut. I våras kunde man se de i Linköping såg jag :)
Iza aka izumiii

#3 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Å va coolt!! Har bestämt att jag också ska se norrskenet live någon dag. Det finns på min att-göra-livs-lista :)

Svar: Det är riktigt häftigt ! :D Hoppas du får chansen! Det är grymt häftigt. :)
Iza aka izumiii

#4 - - Rebecca Adnell:

Alltså wooow! Så snyggt fångat Iza!

Svar: Tack så jättemycket Rebecca !! :D
Iza aka izumiii

#5 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Svar: Ja det kan jag tänka mig :)! Tack så mycket :)!

#6 - - Felicia:

wow vilka bilder

Svar: Tack så mycket ! :D
Iza aka izumiii

Upp