aurora .

Minst sagt. Halv fyra imorse ringde klockan, det var dags att pallra sig upp för att vara en fin sambo och skjutsa älsklingen till regementet. Idag börjar den störa övningen Aurora - Det har skrivits en del om den och jag antar att de allra flesta har hört, eller känner till den. Tänker inte direkt prata mer om det, mer än att för de som vill, är aurora en länk till info kring den. Och jag orkar inte folk som ska argumentera det dåliga eller liknande här. Så. Har du sådan åsikt, please go away. 
 
Det är först nästa torsdag som Albin kommer hem igen, känns som en evighet. Men det kommer gå bra, och bara jag får påbörja praktik snart blir det bara ännu bättre. Något att göra. Det är väntan på godkännande för praktik just nu, iom att utan det får jag inte göra den. Så lite halvjobbigt atm. 
Men det ordnar sig, alltid. Eller hur?
 
Och på tal om tidig morgon, auora and stuffs, så var det ett väldigt svagt efterdynande av det imorse. Man börjar bli lite lätt skadad när man kan urskilja norrsken från lättare ljusa moln ni vet? De där som lurar en att tro att det är norrsken, när det egentligen bara är diffusa moln?
Som sagt, väldigt vädligt svagt. Dock var klockan mellan 4 halv 5 på morogonen med. Vet inte om jag hade det mer stjärnklart under natten eftersom vi la oss tidigt igår. Men det var skönt att se lite himmel/stjärnor när det varit regn/mulet i typ nästan 2 veckor. Så .. Ja, jag hoppas det klarnar upp och blir mer stjärnklart snart. 
 
Så idag fick jag iaf visa några riktigt riktigt färska! Det är kul! Dessa tog jag som sagt imorse från balkongen, himla mysigt ändå.
 
Nu ska vi se vart denna dag tar mig. ♥
 
 
allmänt tjafs, norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så mysigt att kunna se lite norrsken sådär från balkongen :P Det kan inte jag göra :P

Svar: Det är otroligt bekvämt/bortskämt nästan!! Haha. Min premiär på balkongen var ju dock jävligt bra show!! :D Men nu var det ju svagt, men mer kommer. Och jag ska försöka komma ihåg att åka ut lite mer också ;)
Iza aka izumiii

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså så avundsjuk på att du kan se detta från din balkong!

Svar: Man blir lite bortskämd kan man ju säga xD :D
Iza aka izumiii

Upp