aaaand she is home !!

Oh yeash, idag kom äntligen min soulmate hem. VÄLförpackad ska jag säga. Jag skickade den i en liten mindre svart kartong, fick tillbaka typ kartongen för en skrivare? Kanske lite större variant? Med 3 lager bubbelplast, ytterliggare ett lager kring kartongen jag skickade i, plus det skumskydd som låg i den svarta, plus bubbelplasten jag lagt över kameran. Så. Safe trip tog en ny mening... Om vi säger så.
Bildbevis:
Den lilla svarta jag skickade ner den i, den stora bruna jag fick tillbaka allting i.... Så. Sen gick hela kalaset på dryga 1700 kort och gott. Rengjord och fin. Lycklig iza.
Får dock ta ut kameran på en fotopromenad en annan dag, idag orkar jag inte...
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt att du har fått tillbaka kameran och skönt att den reste säkert :P :D

Svar: Jaa, det gjorde den ju verkligen :D
Iza aka izumiii

#2 - - Jenni Lenita:

Nämen 1700 vart inte så farligt. Jag tror att min behöver nog också putsas upp :S Har haft den snart i över två år och har inte en enda gång skickat in den för putsning. Däremot har jag putsat upp den nästan intill varje gång jag använt den och ska lägga den tillbaka i väskan där jag förvarar den också.

Svar: Härligt, det är ju riktigt bra. Jag har den ju oftast vid datorn, eller lagd i kameraväskan. Beror helt på vad jag fotat. Och hur trött jag är... Men försöker alltid ha den på ett och samma ställe. Bara en rengöring kostar ju 750 kr, men nu skulle den ju lagas också :) Då blir det halva priset på rengöringen.
Iza aka izumiii

#3 - - NORRSKEN EMMA:

bra pakiterat =)

ha en bra dag
kram

Svar: Verkligen bra paketerat, någon gång ska det vara det iaf :) Tack detsamma! Kram
Iza aka izumiii

#4 - - Anonym:

Yaay! 1700 var ju ett jättebra pris för sån service! 😗

#5 - - Emma:

Hahah min kommentar ovan blev visst anonym.. ^^

Svar: Men då, snällt att du skrev att det var du! Suveränt pris ändå, faktiskt ! :D
Iza aka izumiii

#6 - - Jenni Lenita:

Oj oj oj! Ännu bättre! Jag måste verkligen skicka in min med. Kan tänka mig att det är som att få en nästan helt ny kamera tillbaka :D Min utrustning har en del dammkorn som jag vill bli veck med. Så vitt jag vet så är inget sönder.

Önskar dig en fantastisk dag 💕

Svar: Det gör man ju om man själv känner att man vill det :D Men jag tycker det är värt det alla gånger ! :D Vissa saker får man ju inte bort för egen hand liksom, och då är det skönt att de finns andra som kan!
Tack detsamma <3
Iza aka izumiii

Upp