Väktare, på plats !

 
 
Lite som rubriken säger, idag, den 13 oktober blev jag klar med min 6 veckors intensiva Totalvaktsutbildningen här i Boden. Känns så sjukt märkligt, underbart och galet på samma gång !! Jag?! Väktare?! SHIT! Åh det känns så jävla KUL också! Är så nöjd att jag tog tag i det, att jag beslöt mig äntligen. Det ska bli så grymt roligt. Att jag klarade utbildningen och att jag ändå fått så fin feedback som jag fått. Det är skönt, kul och fantastiskt underbart. 
 
Nu är det bara att jag ska fixa jobbet så är allting bra. Eller förlåt, det är BÄTTRE. Ikväll för att fira ska jag ut med några nyfunna vänner jag fått via utbildningen, så det ser jag mycket fram emot. Ska snart göra mig i ordning helt enkelt. Ville bara låta er veta läget, för er som inte följer mig på instagram,
TUSEN TACK FÖR ALLA GRATTIS! 
 
Nehejs, om man skulle dra på sig lite finkläder då! Lägga mjukisbyxorna på golvet sålänge... Höhö..!
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så härligt!! Stort GRATTIS!! :D
Kul att du träffat nya vänner också :D

Svar: Tusen tack!! :D Känns ganska skönt, men satans vad trött man är nu.. !Jättehärligt med nya vänner <3
Iza aka izumiii

Upp