once, I had a dream.

..Och för alla Nightwish fans därute, så hoppas jag ni vet vilken låt....!!
 
Så, vad händer? Lite mycket och lite ingenting. Jag är dödstrött idag. Dels för att jag jobbat natt, första gången sen typ. Mars? Så, det kändes lite rocky så att säga. Men det gick bra. Och det flöt på. Info givetvis som ska präntas in. Så hjärnan somnade utmattad runt halv sex imorse. Totalt braindead. Rätt skön känsla ändå, att bara somna sådär.
Ser så mycket fram emot att börja jobba igen. Få in erfarenhet och bara. Bli så bra som jag kan bli, för yrket och för mig själv. Det här är något så himla roligt.
 
 
Nu tänkte jag vara snäll nog och göra lite redigering så ni kan få lite nytt att kika på. Det är på tiden.. haha. Har ju tröttat ut er med massa norrsken nu.. Hehe. Dock, var det typ stjärnklara nätter hela veckan, och igår var verkligen inte annorlunda, förutom att det var helt sjukt stjärnklart, sådär. Ni vet, man ser stjärnorna så tydligt när man åker bil. Orions bälte, Karlavagnen, Lilla björn, Cassiopeia [dem jag känner igen mest...] syntes såååå skarpt nu. Älskar det. Det är så underbart att få se allting sååå skarpt nuförtiden. Älskar det.
 
Nu, gå igenom lite bilder. Jag var med kompisar från Väktarskolan till Storforsen igår, togs lite bilder. Ska se vad som blev... Dock har mina kompisar idag lämnat mig :( så nu känns det lite tomt utan dem här uppe. Men jag hoppas och vet att vi ses igen ♥
 
Tills vidare, en sjuk scen från ett disigt Boden och en grym balkongupplevelse igen..
 
Jag är lite kär, lite bortskämd, och så sjukt tacksam för att jag får uppleva denna magi alltså♥
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Cool bild, gillar diset längst ner det är effektfullt :D
Kul att hänga lite med kompisar men trist att de åkt.

Svar: Tack! Var rätt sjukt att dimman var så låg..! Det blev rätt häftigt i slutsumman av det :D Jaa, nu är de nere i sina städer i söder.. :(
Iza aka izumiii

#2 - - lars:

Ja man blir lite avundsjuk att jag inte ser norrsken i verkligheten här i Sörlandet

Svar: Ibland kan de ske, men inte alltför ofta :)
Iza aka izumiii

Upp