norrskensmagi.

Norrskensskytten har gjort det igen.. Tänkte egentligen passa på att fotografera stjärnor när det var klart ute. Fick med mig lite av det här hem istället:
 
 
Magi säger jag bara. <3
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Jenni:

Åh jag är så avis på dig fortfarande! Den första bilden är min favorit men alla är helt fantastiska! <3

Jag hoppas att jag får chansen till norrsken den dagen jag är ledig och barnfri så jag kan fast sitta hela natten och skåda detta underverk :P

Svar: Haha, tack så jättemycket !! Det var rätt trevlig kväll. Kanske hade blivit mer om man varit ute längre, men jag frös .. ! Och ville sova bredvid Albin <3Jaaa, det kommer ju fler chanser. Inte alltid jag har kunnat ge mig ut heller, dock har jag ju ibland tur att det syns från balkongen så bra...! :P Det är otroligt häftigt norrsken <3
Iza aka izumiii

#2 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Gud vad fint! :)

Svar: Tusen tack !! :D
Iza aka izumiii

Upp