Monday, den första dagen

Färdig väktare, och första intervjuvn. Jag har insett att det är rätt svårt att förbereda sig inför en sådan intervjuv. Som alltid blir jag ju apnervös, men jag hoppas det gick bra ändå, man är inte mer än människa. Men det kändes OK iaf. Nog om det.
 
I helgen fick jag även en liten bild från en av mina bästa vänner som gjorde mig otroligt glad, de har äntligen (i min mening...) förlovat sig !! Är så otroligt glad för deras skull! Grattis till er !! ♥
 
Hela året har varit bra nyheter tycker jag, positiva händelser och massor sådana saker. Himla bra. Så, i min mening har 207 varit otroligt gott år hittils, och med snart 1.5 månad kvar tills jag fyller år, så längtar jag ändå lite efter snön. Det har tydligen kommit en del i Kiruna nu. Så härligt !! Snö ♥
 
Men, nystädad lägenhet iaf. Och givet, en dammsugare som bör bytas ut så snart de går, pga tinnitusvarning... Övervägde öroproppar ett tag. Den funkar, och allting. MEN, den låter inte så trevligt ...
Jag hade tänkt skriva något mer kul, egentligen. Men min hjärna beslöt sig för att sluta funka. Så, jag visar när skogen (grenen), försökte kidnappa skjuts av mig i skogen istället.
 
allmänt tjafs | |
#1 - - lars:

Härligt då har du snart jobb som väktare. Då känner jag mig trygg. Å hur är det att bo och leva i norr, när du kommer från Götaland? Kallt va? Kanske bättre friskare luft?
OK hoppas allt går i lås

Svar: Jaa, det ska nog snart bli verklighet! Skönt att höra ! Det är helt underbart att bo här uppe :) Jag gillar kyla så det spelar mig inte så stor roll ! :)
Iza aka izumiii

#2 - - Emma:

Visst är det jobbigt när hjärnan slutar funka :0 Händer mig alltför ofta nuförtiden känner jag... ^^
Men håller tummarna för jobbet!!

Svar: Något.. Men efterslängar av 6 intensiva veckor skulle jag tippa på! Dock ser det ljust ut, behovsanställd iaf :) Alltid ett steg i rätt riktning. Imorgon blir det fotografering till Väktarleg.
Iza aka izumiii

Upp