Kärlek så det rinner över.

Idag för 2 år sen blev jag tillsammans med den finaste människan jag någonsin träffat, nämligen Albin. Denna fantastiska människa har funnits i mitt kontaktnät i 3 år. Och jag är så tacksam för att jag fått lära känna honom, den där lilla Albin, som verkade ha så mycket att säga, men ständigt var tyst. Eller, så var det bara jag som inte var uppmärksam först. Men han gjorde mig nyfiken, på att veta vem han var. När vi väl pratade var det svårt att hålla käften.. Lite så var det. Och är, fortfarande. Jag älskar det. Vi har många fina moments tillsammans under dessa 2 år. Mycket skratt, mycket kärlek och sådär töntigt kära. 
 
 
Min fina sötnos. 
 
En liten sådan där, tillbaka sväng, några av de första bilderna, och den sista här ovan, från våran första dejt, med middag och finkläder, samma dag jag fick halsbandet som är en snöflinga. <3
 
Avslutar med denna bild från Öngårdsberget, när vi eldade, spanade norrsken och bara myste. 
Den där karln, älskar jag så otroligt mycket. ♥
Det är som att vi varit tillsammans så mycket mer än bara 2 år. Som om allting innan Albin aldrig har varit...Så mycket kärlek. Så det rinner över. 
familj, känslor, personligt | |
Upp