Vackra vita värld.

Den där vita snön, det vita pudret. Lappmögel som vissa också säger.... Men sak samma. Det har snöat mer, och det kommer troligt snöa en del framöver, happiness!! Kameran ska med när jag återigen jobbar på annan ort i nästa vecka. Kommer ligga borta måndag till lördag morgon, woho! Jag ser fram emot december lönen kan vi väl säga.... Det är tråkiga utgifter nu, väääldigt tråkiga. Men dem behövs dock, det bara är så. 
Istället kan vi glädjas åt att snön är här, och den kommer nog ligga ett tag. Kärlek!!
 
Tanken var ju att jag skulle gått ut idag, men jag fick för mig att säkeråterställa min telefon, och har bråkat med att fixa allt nödvändigt jag kan tänkas att behöva på den hela eftermiddagen.... Sen hade jag tänkt att gå ut imorgon, men ikke. Jobbet kallar! Så blev 2 pass till denna månad, helt otroligt. När jag går av november kommer jag ha jobbat nästan 210 timmar. Helt sjukt. Det mesta jag jobbat på en månad någonsin, tror jag.. iaf vad jag vet. HA, bra koll.nu. 
Men mer snöbilder kommer ni verkligen få se. Världen är så vacker nu. Så mycket bra som händer, så mycket härliga positiva saker att se fram emot. Jag kommer berätta mer om det om senare, när allt är mer bekräftat och färdigt, och nej, det handlar inte om oss så, men folk i min närhet som har mycket för sig. Nära som gör så fina saker. Helt klart fantastiskt underbart. Hela 2017 har varit fyllt med så mycket värme och kärlek. Jag blir tokglad när jag tänker på det. ♥
Och med tre veckor kvar tills jag fyller år, och faktiskt kommer mest nästan 99% säkerhet ha SNÖ på min födelsedag är det rätt svårslaget att bli gladare än jag är just nu...!
fotografier | |
#1 - - sarah :

åh så vackert

Svar: Tack så mycket ! :D
Iza aka izumiii

Upp