Snökaos !!

Och någonstans så är jag lika glad som ett barn på insidan, jag ÄLSKAR snö. Och jag gillar trots allt lite av kombinationen. Hade varit jättemysigt att ha en öppen eld och varm oboy och grejer med, men nu bor jag i lägenhet.. Sen är det ju ändå sådana störningar att det faktiskt är strömlöst på sina håll, så helt party är det ju trots allt inte. Men bara det att det är MASSOR snö gör mig tokigt lycklig.
Det är knappt att balkongdörren kan öppnas, ligger mer snö där nu. Denna tog jag runt 12 tiden idag. Imorgon hoppas jag på att kunna komma ut och fota lite i vädret, även om det ska bli 3 plus ... Men ja. man får försöka passa på... ! Mer vinter, mer minsugrader.
 
Och såklart, KÖR FÖRSIKTIGT! Ni som åker bil runt Norrbotten, Fjällen osv. Det är inte kul väglag..
 
allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så fint med snö! Längtar tills vi får mer :D

Svar: Visst är det ? :D Älskar det, hoppas kunna fota mer av den i helgen, alternativt nästa vecka. Sista intensiva veckan med jobb >.<
Iza aka izumiii

#2 - - Felicia:

Jäklar! Här är de ingen snö alls, haha :)

Svar: Haha, nu har det tyvärr regnat och varit blaskigt idag, men det fylls säkert på med mer snö, och allt är inte ens smält heller. Blir riktigt kallt inatt, så .. isgator, woho! :p
Iza aka izumiii

Upp