jobb, jobb, jobb

Vet ni? Det är ändå rätt sjukt hur mycket jobb jag har just nu. Som det ser ut nu, ligger november månad på 193.30 timmar. Ok, jag har inte givet koll på en normal arbetsmånad, men det känns mycket. Dels för att det är inte varje dag jobb, utan det är också 12 timmars pass. Känner att december kan bli bra. Dock kommer jag vara ledig lite över jul, typ en vecka. Så att jag hinner träffa bästa kompisen, och familjen och sambons familj. Det har blivit några resor hem, men lite stressiga sådana. Men nu ska vi bara ta det lugnt denna gång helt enkelt. Känns ganska så trevligt. Längtar faktiskt lite efter att få träffa hela familjen just nu. Det där när man mår bättre, så känns det lite som att man vill komma igen med den tiden man förlorat innan. Dels känner jag ju att nu, när vi var hemma när mamma fyllde 60 (sist jag träffade ALLA i min familj), så var jag så glad efteråt. En känsla som jag inte alltid minns när det var så senast. Pga just depressioner/ångest och allt det där. När allting kändes som en plåga, oavsett hur mycket man älskar sin familj. Det var bara jobbigt att härda ut, att vara "normal" när man kanske bara ville gråta. Det är så skönt att det inte är så längre. Det gör mig rätt så glad tillochmed.
 
Här är vi, tillsammans med Brittas man på bröllopet i augusti förra året, vi är rätt dåliga på att ta nyare sådana här bilder.. Något vi borde bli bättre på ibland...! 
 
Hursomhaver, massor med jobb framöver, och det känns rätt okej. Förutom att jag och Albin kanske inte ses så mycket då vi jobbar lite över varandra.. xD Såklart.. Men mer tid på vardagarna då när det går <3
allmänt tjafs | |
#1 - - Johanna:

Så fint att du hade en så bra känsla efteråt förra gången! Förstår precis hur du menar, man vill liksom väga upp för gamla tider☺️

Svar: Jaa, men verkligen. Det var supermegaskönt faktiskt :)
Iza aka izumiii

Upp