Jag ser de snöar, jag ser de snöar...

Det var väl roligt, tjohej?! OCH JA !! Fantastiskt roligt. 
 
 Dessa 2 på min instagram [Nu mera ett privat konto] imorse nu, kom precis hem. Mitt hår är blött och jag själv är helt slut. Jag älskar snö, jag kan ta timlånga promenader i snön. Men.. men... idag var jag utan mat i magen. Ni förstår, imorse lämnade vi in bilen på service. Och de skulle visst ta hela dagen, såatteh. Det var bara knata hemåt 3.5 km, i delvis oplagade vägar.. HA, jag var visst inte beredd. Dock, rätt skönt, men nu .. nu är jag trött. Så ska försöka få i mig lite frukost snart, och sen är det bara vänta på att jag kommer börja frysa inom de närmsta.
Något speciellt med mig emellanåt, det kan vara 7 minusgrader, eller 20 minusgrader. Jag tar på mig, och ofta utan mössa och vantar, för jag svettas ihjäl om jag har något av dessa på mig. Idag var inte annorlunda, snarare tvärtom. Svetten bara rann om mig. Dags att träna var de ja... 
Och då, iaf. När jag väl kommer hem, så eftersvettas jag först en stund, men sedan hittar man mig under 2 filtar eller något och är iskall rent ut sagt. Slår liksom aldrig fel. Just nu är mina händer som mini element..!
 
Nu blir det lite serier och försöka att inte somna om...
 
Härlig fredag hörrni! :D
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så mysigt med snö! Jag vill också ha det! :D

Svar: Får hoppas den kommer till er snart också:) snöat hela dagen idag!
Iza aka izumiii

#2 - - emblas.se:

Åh, lite avis att vintern har börjat hos er :D Här sitter jag i soffan med balkongdörren vidöppen och svettas ändå... oh well, den som väntar på nåt gott.. ^^

Svar: Haha, det är helt underbart med att snön faktiskt ligger nu, sååå himla skönt. Riktigt vinter, here I come!
Iza aka izumiii

Upp