days gone by.

Återigen, återhämtning, balans. Och att hinna med. Att få struktur. När jag gick utbildningen hade vi rätt insentiva dagar, och det var mycket att hinna med. Jag slutade den 13 oktober, den 18 oktober fick jag anställning på jobb jag sökt. Och jag har nu jobbat 5 pass sedan dess, och har kanske 15 tal inbokade i november. Så, jag har att göra. Men ska försöka knycka till mig några pass till. Vill ju kunna få en hyffsad ruljans på saker. Jobbet, vilka helger, dagar man jobbar så man kan få rutin. Inte lätt med behovsanställning, men det är banne mig bättre än inget alls. Så, vi tuffar på. Samtal ska ringas, ska akvitetsrapportera pga behovs/timanställning så är jag fortfarande inskriven på AF. Alltid lika roligt. Jag hoppas också att november delar med sig av mer fotodagar, däremellan. Men jag tänker iaf ge det lite mer tid. Oktober var rätt snålt, men desto mer norrskenfoton. Som ni säkert sett på de senaste inläggen... Som ni ser, lite att styra med. Och jag har varit lite trött/off av en hittills okänd anledning. Skulle tippa på att det är rätt mycket som hänt på kort tid, hjärnan har inte hunnit procesera vad som skett. Så, snart kommer den ifatt. Ska ta det lite lugnt och föröska finna lite inre balans igen. Det där med att börja med yoga kanske. Dock, blev jag otroligt glad inatt när jag såg detta dyka upp i flödet på facebook:
Nu är det uppe i 1500 gillamarkeringar, 80 delningar och dryga 30 kommentarer. SÅ himla roligt. Förra gången jag syntes/delades där nådde jag kanske 600. Lite kul iaf. Speciellt med tanke på att det är sjukt många som gillar sidan. Fantastiskt kul!
 
-
 
Jag tänkte redigera, kanske göra några inlägg som dyker upp i veckan, tidsinställda bara för att underlätta, så blir det inte typ 3 på raken liksom. Dela upp det lite.. Samla lite tankar, lite bilder och lite tid för avslappning. :)
Sen att jag tycker snön ska komma snart är en annan femma, jag menar. Det var så fint i veckan:
 Det ligger lite vitt på sina ställen nu med, men mesta är is. Och nu verkar de komma underkylt regn/snöblandat kan hända. Så vi får se. Jag vill ha snö! :D
Upp