the never ending editing.

Fördelen med fotogädje: du blir så mycket mer nöjd med dina bilder.
Nackdelen: man tenderar att hamna efter i redigeringen.
 
Det är inte bara bilder från när jag var hemma jag vill visa, utan även lite mer från förra helgen när vi hade våran roadtrip osv. Men det hamnade lite i efterkälke pga att jag valde att sätta mig med de senaste... Prioteringar liksom. Nog om det, öändå. Tänkte dela med mig av fotomodellen Alice. Och någon kanske blombild, men en bildbomb blir det...
Yoda - Alice ♥
 
fotografier | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Haha åh vad jag känner igen det där! Älskar att fotografera, men tycker det är sååååå segt att redigera ;)

Svar: Det är lite så varje gång! Men ack, resultatet gör det ju värt det. Det är riktigt segt, men ibland är det ju givetvis kul också :D
Iza aka izumiii

#2 - - Emma:

Såå fina bilder! <3 En fördel med redigering numera är ju att det har blivit så mycket lättare jämfört med förr, rent programmässigt alltså! ^^

Svar: Taack så mycket !! :D Ja, det har det ju verkligen! Så gött på ett sätt :D
Iza aka izumiii

Upp