IKEA - fynden.

Så var det dags, bestämde mig för att det jag har, duger tillsvidare. Dels pga att jag så gärna vill visa, och dels för att jag just nu är ett litet kaos med trötthet och sådant där fint. Alldeles för pigg för att slappna av, men för trött för att anstränga mig. MEN, här kommer bilder på byrån, skohyllan och lampan till köket.
 
Jag gillade kökslampan, den blev väldigt bra i köket faktiskt. Samt att här får ni även en hint av hur kökstapeten ser ut :)
 
Och skohyllan. Äntligen så att säga.. Och ja, vi har en del skor båda två.. Tydligen... Men, det ska givet sedan bara bli dem vi använder framme. 4 par är Albins, och 3 par är mina. Kan ni gissa vilka? Haha...!!
 
..Och en liten sidgrej bara, JÄTTEKUL att några av er faktiskt börjat följa mig på instagram också! Väldigt vardagliga bilder där, men ändå, känns kul att ni hittat dit och sådär. Det gör iaf mig superglad :)
Hela tre nya följare! Superkul!! 
| |
#1 - - emblas.se:

Åh den lampan var ju jättesnygg! <3 är också på jakt efter en kökslampa, men nu är det så ljust i min lägenhet ändå så jag skjuter upp det hela tiden haha ^^

Svar: Hahaha, ja. Det kan ju kännas dumt att köpa lampa nu när det snart är ljust dygnet runt. Men vi skjuter också upp en hel del saker xD Så kändes nästan tvunget! Hahaha! Vi fastnade verkligen för den :D
Iza Palm

#2 - - Johanna:

Ser superfint ut! Gillar speciellt byrån, vad är det för serie? Ser ut som den jag köpt min nya garderob i=)

Svar: Jag tror, om jag inte minns fel, att den hette Brusalis kanske? Påminner rätt mkt om hemnes serien :)
Iza Palm

#3 - - Johanna:

Aha, då är det inte samma. Men fin:)

Svar: Jaa :) Den var lite billigare också. Så mycket bra på en och samma gång!
Iza Palm

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt med lite nytt :)

Svar: Jaa, verkligen. Känns snart ännu mer som hem, hemma så att säga.
Iza aka izumiii

Upp