världens bästa lillasyster

Och idag fyller hon år! Haha, dagen efter pappa. Vem hade kunnat ana? 
 
Tiden går så fort hela tiden ibland. Det var väl nyss en småsyskon var små? Dvs, inte vuxna och grejer? I augusti förra året så gifte hon sig med sin älskade Storm. Och det var sååå stort ögonblick på så många olika sätt. Jag är sjukt dålig på tal, men jag skrev ett litet inlägg på facebook sedan efter bröllopet istället.
Ett citat ur texten (som passar så bra även nu....):
Du är inte 4-5 år som på bilden längre, och vi kanske inte går med armarna om varandra, pga olika städer. MEN, du kommer alltid vara världens bästa lillasyster!
(Bilden jag refererar till)
 
Och idag, köra syster hoppas jag du fått allt du vill! GRATTIS ♥
 
 
Årtal på bilder:
första: ca 1994- 1995, plats Värmland
andra: 9 juni 2007, min bal. Sminkad vs Osminkad så att säga ..! Hahaha.
trejde: 6 aug 2016, första kyssen som herr och fru Storm ♥
familj, fotografier | |
Upp