Som i en dimma

Jag ska inte säga att det är ett bakslag, men de senaste dagarna har varit väldigt väldigt svåra för mig att fokusera. Distanserad såpass att jag ibland kommer på mig själv att jag stirrar rakt ut i intet och bara .. stirrar. Lite som om hjärnan stängt av tillfälligt. Det går med stor sannolikhet över, men det är också en anledning till lite färre inlägg. Blandat med att jag är så trött efter jobbet. 


Ska även försöka att minimera tid vid datorn också. Se till att lägga tid på andra saker. Som att umgås, och att göra saker hemmavid.  Inte skjuta på saker och ting. Något som vi båda just nu är experter på. Så rent krasst skulle man kunna säga att det är först vi båda börjar landa. Eller har kanske landat här i boden. I lägenheten och med jobb, ansvar och sådana saker. Då är det dags att hitta rutiner bara. 
Men imorgon drar han iväg på övning i ca en vecka. Och matlådor för denna vecka är ju iaf fixat redan. Hur skönt som helst. Det blir mycket samma just nu, men så är det. Något jag kan leva med. Hoppas och planerar på att göra lite mer olika lådor nästa vecka. 

Nu ska jag försöka varva ner, men kommer troligt somna av utmattning även idag. Så, det innebär att så fort jag lagt ifrån mig mobilen, kommer jag somna
.


Det här typ det bästa täcket jag vet. Så sjukt mysigt och gosigt. Älskar att sova i dem här. Helt galet vad mysiga de är. 

Kommer sakna min tok när han är på övning.. 



För övrigt är det stor norrskensvåg på g. Synd att det är mulet och snöar *gråter lite*. Dock kommer det komma så många mer chanser..även om de verkar bli ett lugnt norrskens år. 
Tack och godnatt ❤

phonepictures | |
#1 - - Johanna:

Ta hand om dig! stora förändringar är ju inte lätt så viktigt att ta det lugnt då. Kram på dig✨🎈🌺

Svar: Det ska jag, blir en väldigt lugn helg. Ska bara på filmvisning i helgen i Luleå, annars blir det inte SÅ många knop gjorda här hemma.. :) kram! <3
Iza aka izumii

Upp