Soffa! Äntligen

Idag blev vi äntligen med soffa. Så himla gött. Vardagsrummet fick lite mer liv helt plötsligt. Och eftersom jag är för lat att skriva och visa på datorn, då jag bara har en mobilbild änsålänge så mobil bloggar jag helt enkelt. 



Vi hade en himla tur egentligen. Såg den på boden köp och sälj igår, de stod "gratis" och sen är det bud som gäller så att säga. Jag sa åt Albin att buda 1 kr och vi hämtar den samma kväll. Men det var budstopp lite senare. De ramlade in något på 500 kr eller 1000kr.  Men han som vann fick de aldrig tag i. Så då gick vi den, för 1 kr!!! Så jäkla lyx. 


Nu är det vitrinskåp och annat som saknas. Typ byrå osv. Men de kommer. Kan ju börja med att få en mer balanserad inkomst iaf. Känns riktigt gött nu iaf. Ska även fixa en borr så vi kan sätta upp gardiner med sen.. för det har vi inte heller gått upp ännu..!! Vi är sega och lata.. 
Nu duscha och sen sova. Jobbar imorgon och lördag med innan jag får "helg". 

Godnatt på er! 

phonepictures | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt, stor och fin soffa :)

Svar: Den är väldans mysig :)
Iza aka izumii

Upp