rain keep falling down.

Igår, strålande sol. Idag, något som likar pissregn. Eller förlåt, det regnar som tusan och blåser. Så mycket för den promenaden idag... Haha, det fakiskt kanske lättar till i eftermiddag. Men just nu så blåser det och regnar massor. Smattrar mot fönstret. Vilket i sig kan vara mysigt. Dock känner jag att städning som jag tänkt göra idag blir helt perfekt. Så, om en liten stund ska jag ta tag i det.
 
Kvällen slutade dock ganska snabbt igår efter jag kommit hem, ätit lite och sådär. Det bara POFF,  gick jag borstade tänderna, och däckade. Bara sådär. Lite ovant, och lusigt. Sov lite länge idag också. Realtivt nyvaken atm. Sen är det ju det där med omställning av klockan. Jag vet inte om det är positivt eller negativt att både mobil/dator etc faktiskt ställer om sig själva nu för tiden. Man vaknar och är förvirrad. Vaknade jag kl åtta "vintertid" eller är den verklige nio? Eller ska jag ställa fram den till tio? Erhm, fröken ur meddelade att klockan var nio. Somnade om och tog mig inte upp förens kanske halv elva. Bästa knepet här är iofs, kom jag på nu, att kolla min kamera. Är sådär jobbigt pedant att den klockan ska vara samma som alla andra hela tiden. Dvs, jag ställer även om den sommar/vintertid. CRAZY WOMAN alert!
 
Frukosten är iaf i magen, nu blir det nog att närsomhelst börja röja ytor, och börja dammtorka etc. Dammsuga och moppa golv. Visst älskar man att städa...?
 
Visar en bild från när vi storstädat lägenheten i Linköping innan flytten hit upp. På golvet. Har precis dammsugit färdigt, och vi är på G att efter detta åka hem till mamma och pappa för att sova där.
allmänt tjafs | |
Upp