påtal om snö...

Det härjar en snökrig utanför. Bokstavligt talat. 
 
 
 
Det har snöat heeela natten, och hela morgonen. Jag försöker ändå att samla mig för att gå ut i det. Ska bara.. fixa ett skydd till kameran...!
 
 
 
Försöka fånga snöflingor mysigt på bild. Hur tusan får man det bra? Jag försöker lära mig. Men, nu ska vi se om jag kan bygga ett litet regnskydd till kameran. Den må vara vädertätad, men det skadar aldrig att vara försiktig...!
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Moa Kandelin:

Fina bilder ändå!

Svar: Tusen tack!
Iza aka izumii

#2 - - Bella:

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket ! :)
Iza aka izumii

#3 - - Johanna:

så fint!
här börjar det bli lite vårkänsla äntligen:)

Svar: Härligt !! Ja, solen som lyser, värmer ju ganska mysigt. Men, snön blir nog kvar en stund ändå!
Iza aka izumii

Upp