nattliga äventyr

Det syntes en fin grön strimma om tre från balkongen. Sagt och gjort, så tog jag och Albin bilen för att hitta en plats att beskåda det på. En mörkare plats utan så mycket stadsljus. Det var väldigt mysigt.
 
Även om det helt klart gick ner i styrka, så fick vi en ganska mysig stund tillsammans, och jag ville visa precis hur mysigt.
Nästa gång bör jag nog dock ändra fokusen till oss, men det blev ändå en fin bild kände jag. Skogsväg, lite öppet, månljus och så lite skymt av grönt bakom. En väldigt fin kväll. Snart har vi varit tillsammans i 1.5 år. Det är att hitta hem i dina armar ♥
 
 
 
Inte superstarkt som häromnatten som sagt, men väldigt mysigt. Och lite fint är det ju om inte annat med stjärnhimmeln. Det blev också rätt så kallt och snödimma som la sig över vägarna. Otroligt fint med rimfrost på träden också. Kärlek på natten. 
 
Denna bild får avsluta detta inlägg. Nu ska jag dricka lite, sen ska jag bädda ner mig bredvid världens bästa sambo ♥
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Caroline:

Så mysigt och vackra bilder. :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Iza aka izumii

#2 - - Alice Lindström:

wow så coolt! jätte fina bilder!

Svar: Tack! :D
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så vackert och mysigt!! :D

Svar: Tack! Det var det verkligen <3
Iza aka izumii

Upp