mars ljusnar

Mycket riktigt, mars kan nog bli en bra månad. Det både ljusnar, och det kommer snö blandat med regn, och minusgrader i ena sekunden för att sedan ligga på någon plusgrad. Sa någon vår? Hahhaa. Det känns som att jag kommer få se snö ett tag till. Inte mig emot dock. Och förhoppningsvis blir de ju alltid fina dagar. Dock måste de få vara gråa dagar för att få de fina också såklart.
 
Men först och främst!
GRATTIS till världens bästa Pappa som idag fyller hela 65 år! Det är tråkigt att jag inte kan fira dagen med dig, eller att jag kunde vara med i lördags, dock så hoppas jag att du vet att jag är med dig ändå ♥
1 bilden från sommaren 2015, en fin dag med familjen utomhos och näsor tillsammans med Emil och Ville <3
Bild 2: Astrid Lindgrens Värld 2012, hålla i lilla Alex hand.
Bild 3: Astrid Lindgrens Värld 2012, åka lite båt med syster Emma, Lukas och Alex. Kärlek i alla bilder till världens bästa pappa och morfar helt enkelt. ♥
Grattis Pappa ♥
fotografier | |
#1 - - Johanna:

Vad fina bilder, speciellt den med händerna😊💕

Svar: Tack! Det är en personlig favorit faktiskt <3
Iza aka izumii

Upp