lördag, svullet knä.

Blev inringd för att jobba natt igår, lite otippat sådär runt åttatiden på kvällen. Men det gick bra, så det var bara åka och köra. Extra anställning funkar ju så. Det gick ganska smidigt ändå, jag gick 13722 steg inatt. Mycket trapphus att springa i. Så, det där med att man som sagt, gått upp i vikt har orsakat att jag vid mycket promenad/ansträning har ett realtivt svullet knä i tid och otid. Den biten som gör mig så "hetsig" kring att behöva gå ner i vikt. 
Imorse var även vänster fot ankel svullen med. Det var med andra inte skitkul. Så bara linda in både knä och fot, och sen sova när jag kom hem strax innan sju imorse. 
 
Svullnaden har iaf gått ner nu, men det är fortfarande som en söt liten bulle kring vänster knäskål. Har varit det av och till i över ett halvår, kanske kanske ska kolla så jag inte fått samma problem liknande som Albin har. Det där med fötter, hålfot/plattfot etc. Något verkar vara lite knas. Jag tror ju givetvis inte att det är så. Men det är bara vänster knä/fot som har haft mest problem. Kan tycka att det borde vara båda två?
 
Får ta det lite lugnt med andra ord, men ska fixa skidorna i helgen nu och sen som sagt börja bygga ett litet träningsschema för att komma igång mer på riktigt. Skidor sägs ju vara bra för mycket saker. 
 
 
 
Bjuder på en sjukt oseriös bild från premiärtur på skidorna.
 
-
 

Är sådär lagom seg idag med andra ord, men vi ska ändå se till att storstäda lite här hemma idag. Kommer folk över i veckan, och det skadar ju aldrig att få mer ordning på saker och ting. Få bort lite damm, vädra ur, för det blir jävlar så varmt här när solen ligger på...!
 
Försöka ta tag i saker då..! Lets make this day happen!
allmänt tjafs | |
Upp