friday I'm inlove.

Inte alls en cheezy line, right? Anyhows. Fredag. Min tredje vecka på jobbet är slut, och det känns ibland som jag aldrig gjort något annat. Hur fantastiskt är inte det? Jag kan skojskämta och prata med de allra flesta, och alla ler och är glada. Så fantastiskt underbart. Blir ju förlängd april ut, samt att nu ska jag bara se till att lyckas få ledigt de där tre dagarna i juli, för NärCon. Jag jobbar gärna hela sommaren, sålänge jag kan få detta. Så, ansöka om ledigt ska jag göra också. Det är under andra tiden av semesterveckorna, men med lite tur så kanske det kan lösa sig ändå.. Håller tummarna. Och om jag är övertygad om att det löser sig, så borde det också bli så, eller hur?
 
Det ryktas återigen om en härlig norrskenssnatt. Så jag tänker be till alla vädergudar att snälla, snälla ge mig klart väder. Jag vill hinna se någon mer "kraftig" innan det blir ljust och nätterna inte alls är samma längre. Jag vore er evigt tacksam. 
 
-
 
Sen, jag läser ju lite bloggar av och till och jag läser en tjej som heter Johanna, nästan dagligen. Det vill säga, hennes blogg ligger i bokmärksfältet och jag klickar in där då och då. En mycket trevligt blogg med fina ekotips och second hand tips, en blogg värd att kika in på! Om ni inte redan har dvs..! Hon gör ibland "Lär-känna-mig" listor. Och jag grubblade på om det är något ni andra läsare också skulle finna roligt/intressant? 
Vet att en del i familjen/släkt också läser, men det kanske kan bli kul ändå! Skulle ni vilja ha ett sådan inlägg?
 
Den dära goofy Iza i Norrland. 
 
 
En selfie i trädgårdsföreningen, LInköping. En fototräff med bland annat Fotograf Annie Fredriksson - en väldans fin vän och duktig fotograf. Hennes blogg hittar ni --->här<---
 
Kram på er sålänge. Ska fota en sjukt snygg himmel. 
allmänt tjafs | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jamen listor är kul tycker jag, jag skulle vilja göra sådana själv oftare :P

Åh, vilka fina ord du skriver om mig :D Vad glad jag blir!! Saknar dig vännen! Kramar

Svar: Jag borde iaf göra minst 1!
Saknar dig med <3 kram!
Iza aka izumii

Upp