en tur i skogen.

Efter städningen tog jag en tur med bilen. Hamnade på en skogig väg och kände hur det fina landskapet öppnade sig. Och jag vet inte, men det kändes så himla bra. Jag försöker hitta ställen som jag vill åka tillbaka till, och kanske kanske en ny plats att skåda norrsken ifrån. Kanske. Jag vet inte ännu, men lite längre bort från alla ljus kommer jag iaf. Stadsjus dvs, och jag skulle så gärna vilja hitta en bra plats och skåda ifrån. Liksom att beskåda stjärnhimlen. Den är så stor, och fantastisk. Och det är en känsla inom mig när jag skådar himlen som jag inte riktigt kan förklara, men det är helt amazing.
 
Tänkte visa lite fler bilder från dagen och bilens tur. Det var fint att åka, även om det var otroligt halt... Men jag tog mig fram! Och jag fastnade inte någonstans iaf. Ifall jag gjort det, hade jag nog inte haft någon att ringa...!
 
 
 
Det regnade ju på fm idag, så det kändes fint att solen återvände till oss iaf. Däremot ryktas det om snö imorgon.. Får se hur det blir. Samt att det kommer jobbas över imorgon. Så, jag ska närsomhelst krypa mot sängen. Och le lite åt alla läsare idag, typ rekord faktiskt ! Uppe i 26 unika innan detta inlägg. SJUKT kul. Fast, när man har fler inlägg så kommer de ju såklart fler läsare... I veckorna har jag inte helt samma tid. Mycket pga som sagt, trötthet och vilja göra lite annat än att vara klistrad framför skärmen...!
 
Godnatt på er !
fotografier | |
#1 - - Jenni Lenita:

Men åååh 😍 Ser så himla vackert ut, älskar 💕

Svar: Tack så jättemycket !! <3
Iza aka izumii

#2 - - Henrik Olsson :

Riktigt härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket ! :D
Iza aka izumii

#3 - - Mirre - Sweetwords:

Men oh så härligt

Svar: Ja, det var riktigt härligt :) :D
Iza aka izumii

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Skönt med lite sol! Vackra landskap :D

Svar: Väldigt håriga landskap faktiskt :) hoppa solen stannar i veckan nu :)
Iza aka izumii

Upp