en tung dag.

Jag försökte lägga mig i tid igår, kom i säng runt 22. Somnade strax efter tolv. Svårt att somna, och sen hördes det ambulanser som for likväl. Och fick äntligen sms från sambon som är på övning. Det enda han kunde säga var att det var skarpt läge. Och jag vet inget mer om det inträffade än det jag läst på nyheter, såsom NSD osv.
 
På NSD fanns då redan denna artikel: http://www.nsd.se/nyheter/boden/militarfordon-genom-isen-en-dod-nm4504305.aspx
 
Jag är otroligt tacksam att min sambo klarat sig, såklart. Men jag kan inte för allt i världen föreställa mig känslan hos kollegor och anhöriga. Det är en otroligt tung dag både i Boden, och för de anhöriga, kollegor osv. Det är hemskt som tusan. Övningen verkar fortsätta av det jag läst mig till i plus annonser. Köpte en dygns premnuation för att kunna läsa. Jag har inte alls mycket att säga mer om detta, förutom att nu vill jag ha hem min sambo. Och att mina tankar går till anhöriga. Jag beklagar verkligen. 
 
allmänt tjafs, känslor | |
#1 - - Johanna:

Usch fy så tragiskt! Men ja, skönt att det gick bra för honom ✨

Svar: Verkligen supertragiskt. Imorgon kommer min sambo äntligen hem igen <3
Iza aka izumii

Upp